بازگشت باورنکردنی زرد پوشان سوئدی به بازی

بازگشت باورنکردنی زرد پوشان سوئدی به بازی




 

 


بازگشت باورنکردنی زرد پوشان سوئدی به بازی


تاریخ : چهارشنبه ،
26 مهر 1391

کاري که همواره در تخصص آلمان ها بود و با جنگندگي و روحيه ي بالا به بازي بازمي گشتند را سوئد انجام داد.



ديدار چهارم ژرمن ها در مرحله مقدماتي جام جهاني در قاره اروپا مقابل تيم ملي سوئد برگزار شد. اين ديدار تحت الشعاع حضور صدراعظم آلمان در المپيک اشتاديوم و اهداي نشان جوانمردي به ميرو کلوزه در ابتداي بازي قرار گرفت.

به گزارش گل، تيم ملي آلمان نسبت به ديدار گذشته مقابل تيم ملي ايرلند با دو تغيير وارد زمين شد بازگشت فيليپ لام کاپيتان آلمان ها و حضور توني کروس به جاي سامي خديرا که به دليل مصدوميت اين ديدار را از دست داده بود. نيمه نخست را ژرمن ها عالي شروع کردن پاسکاري هاي بسيار زياد و حرکات ترکيبي از سوي بازيکنان تکنيکي تيم ملي آلمان خيلي زود آن ها را به گل نخست رساند. ميرو کلوزه در دقيقه 8 اولين گل ژرمن ها را به ثمر رساند.

تنها 7 دقيقه پس از گل اول باز هم ميرو کلوزه موفق شد دومين گل خود و آلمان را به ثمر رساند حرکات ترکيبي و يک و دو هاي آلماني ها در ميان تعداد پر شمار مدافعان حريف پايه ساز گل دوم بود. اما اين پايان گل هاي آلمان در نيمه نخست نبود آن ها با گلزني مرتساکر با نتيجه سه بر صفر به رختکن رفتند.

نيمه دوم با دو تغيير از سوي مربي سوئد آغاز شد سوئدي ها بازي را با انگيزه تر آغاز کرده بود اما در يک غافلگيري اسير ضدحمله سريع آلمان ها شده و چهارمين گل را توسط مسوت اوزيل دريافت کردند تا ژرمن ها بدنبال تکرار پيروزي مقابل ايرلند باشند. اما اشتباهات و تزلزل خط دفاعي آلمان اين فرصت را به زلاتان ابراموويچ داد تا از اشتباه بداشتوبر در جاگيري و پر کردن آفسايد استفاده کند و گل روحيه بخش سوئد را به ثمر رساند.

شب عجيب برلين شاهد کلکسيوني از اشتباهات در خط دفاع تيم ملي بود که مانويل نوير در نهايت با شاهکار خود موجب شد سوئدي ها از زاويه کاملا بسته دومين گل را به ثمر رسانده و اختلاف را به دو گل برسانند. با اين دو گل سوئد به بازي برگشت و آلمان که تا آن لحظه حاکم مطلق زمين بود براي پايان بازي لحظه شماري مي کرد. عدم وجود يک رهبر مقتدر در تيم که به خوبي روي بازيکنان تاثير گذار باشد و بتواند در چنين شرايطي تيم را جمع کند کاملا حس مي شد.

استرس و اشتباهات بچه گانه در ترکيب دفاعي خصوصا لغزش هاي عجيب بداشتوبر در مهار تنها مهاجم خطرناک سوئد زلاتان ابراموويچ موجب شد آلمان ها با دريافت گل سوم اعتماد به نفس لازم براي ادامه بازي از دست بدهند تا در نهايت در دقيقه 90 تير خلاص نيز بر پيکر لرزان شاگردان لوو شليک شود تا در شبي عجيب و باورنکردني سوئد يک بازگشت رويايي را در برلين جشن بگيرد.

کاري که همواره در تخصص آلمان ها بود و با جنگندگي و روحيه ي بالا به بازي بازمي گشتند را سوئد انجام داد.اما آلمان لوو با تمامي زيبايي ها و ارائه فوتبال شناور و نوين اين روحيه آلماني را گم کرده چيزي که شايد تمامي منتقدان لوو از آن به عنوان تنها حلقه ي گمشده تيم ملي براي فتح جام هاي قهرماني در تورنمنت هاي بزرگ ياد مي کنند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل